Iris sóc la monxi el noi si que esta sol.I la Paula i jo tem deixat sola per que ens perseguies,i no esn avies dit que venies amb naltros.A i la meva mare nomes em deixava que vingues la Paula al meu tros a banyarse.
Perdó e fet una falta.el noi si que esta bo.
Iris sóc la monxi el noi si que esta sol.
ResponEliminaI la Paula i jo tem deixat sola per que ens perseguies,i no esn avies dit que venies amb naltros.A i la meva mare nomes em deixava que vingues la Paula al meu tros a banyarse.
Perdó e fet una falta.
ResponEliminael noi si que esta bo.