dimecres, 3 de juny del 2009

els meus vidios

2 comentaris:

  1. Iris sóc la monxi el noi si que esta sol.
    I la Paula i jo tem deixat sola per que ens perseguies,i no esn avies dit que venies amb naltros.A i la meva mare nomes em deixava que vingues la Paula al meu tros a banyarse.

    ResponElimina
  2. Perdó e fet una falta.
    el noi si que esta bo.

    ResponElimina